دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

کوادکوپتر تاشو دوربین دار D18 (شبه مویک)/ایستگاه پرواز

خرید کوادکوپتر دوربین دار و بدون دوربین | انواع ماشین کنترلی

کوادکوپتر تاشو دوربین دار D18 (شبه مویک)/ایستگاه پرواز

۷۸۰ بازديد

با معرفی یک محصول کاملا متفاوت از دیگر محصولات ایستگاه پرواز در خدمت شما هستیم. کوادکوپتری که در این صفحه به بررسی آن خواهیم پرداخت، دارای شخصیتی فیک اما با قابلیت های یک کواد کوپتر مبتدی مانند کوادکوپتر d5hw است. کوادکوپتر تاشو دوربین دار D18  یک پهپاد با قابلیت کنترل از راه دور است که شکل ظاهری آن بر پایه ی پرنده محبوب شرکت DJI یعنی سری مویک طراحی شده است. اگر به دنبال خرید یک محصول با قابلیت های یک کوادکوپتر مبتدی اما ظاهر حرفه ای هستید، بهترین انتخاب بازار پیش روی شماست. با ایستگاه پرواز همراه باشید.

طراحی تاشو

نمی توان ادعا کرد که یک کوادکوپتر برا ساسا طرح خارجی هلی شات های سری مویک طراحی شده است اما دارای بازوهای تاشو نیست! همانطور در مشخصات کوادکوپتر تاشو دوربین دار D18  در بالای صفحه برای ابعاد آن نوشته شد است، بازئهای این کواد کوپتر جذاب قابلیت تا شدن و باز شدن دارند. بنابراین شما می توانید براحتی با بستن بازوهای پرنده جابجاپذیری و حمل و نقل آن را راحت تر کنید. یادتان باشد که برخورداری از بازوهای تاشو از جمله ویژگی های مثبت در کوادکوپترها به شمار میاید که برای بسیاری از افراد دارای جذابیت خاصی است. 

کوادکوپتر تاشو دوربین دار D18 (شبه مویک) با ارسال زنده تصویر

 

کنترل آسان

مهمترین نکته در مورد پرواز یک پهپاد یا در اصطلاح رایج پهباد بلند کردن پرنده و با سلامت نشاندن آن بر روی زمین است. اگر شما یک فرد مبتدی در برابر پرنده تان باشید، ممکن است در اثر نا آشنایی با فرمان های روی رادیوکنترل کواد خود، در همان ابتدای پرواز، به پرنده خود آسیب وارد کنید. اما باید بدانید که در اکثر کوادکوپترهای مبتدی برای مقابله با چنین مشکلی از دکمه های مشخصی برای برخاست و نشست استفاده می شود. کوادکوپتر تاشو دوربین دار D18  نیز از این مهم مستثنی نبوده و دارای چنین دکمه هایی است که به شما اطمینان خاطر خواهد داد تا در بخش به آسمان راندن کواد و به زمین نشاندن آن با مشکل خاصی روبرو نخواهید شد و می توانید با خیال آسوده تنها با فشردن دکمه های مربوطه کواد کوپتر خود را در این دو بخش هدایت کنید.

نکته ی حائز اهمیت دیگر در مورد هدایت پرنده های هدایت پذیر از راه دور یا همان پهپادها آن است که پس از اتمام پرواز بتوانید پرنده را از هر کجا که هست، پیش خود بازگردانید. انجام این کار با جوی استیک های تعبیه شده و ارسال فرامین جهتگیری امکان پذیر خواهد بود. اما شما می توانید علاوه بر استفاده از این فرامین، تنها با فشار یک دکمه، کواد را نزد خود بازگردانید. البته همانگونه که همیشه در مورد کوادکوپترهای فاقد GPS در ایستگاه پرواز گفته شده است، باید بدانید که بازگشت به خانه در این پهپادهای مبتدی بر اساس قطب نمای موجود در پرنده است، بنابراین هیچگاه پرنده را به امید بازگشت به خانه ی دقیق از برابر چشمان خود دور نکنید! 

دارای دو مد سرعت

یادتان باشد این کوادکوپتر تنها ظاهری شبیه کوادکوپترهای حرفه ای سری مویک دارد، اما تمام آپشن های پروازی آن با در نظر گرفته شدن نیاز یک کاربر مبتدی هم خوانی دارد. برای مثال، کوادکوپتر تاشو دوربین دار D18 دارای دو مد سرعتی است. وجود این گزینه ی پروازی به شما این امکان را می دهد تا متناسب با پرورش قابلیت های خلبانی خود، سرعت حرکت پرنده را در دو مد کم سرعت و پر سرعت تنظیم کنید. بهتر است در ابتدای امر پرواز، از مد سرعتی پایین شروع کنید و پس از اشراف بر رفتار پروازی پرنده خود، هیجان سرعت را نیز تجربه کنی.

چرخش 360 درجه

اجرای حرکات نمایشی یکی از فاکتورهای مهم در هنگام پرواز کواد کوپتر ها به خصوص پهپاد های مبتدی است. با استفاده از تنها دو دکمه روی رادیو کنترل کوادکوپترشبه مویک D18 می توانید چرخش ۳۶۰ درجه در آسمان را در تمام جهات اجرا کرده و زیبایی پرواز خود را دو چندان کنید.

مد هدلس

از دیگر ویژگی‌ها و نکات قابل ذکر و مورد توجه  کوادکوپترشبه مویک D18 ، مد هدلس آن است. همانطور که می‌دانید هر پهپاد دارای سر و جهت است. اگر در هنگام پرواز سر پهپاد دقیقا در جهت جلو قرار بگیرد، دستورات اعمالی توسط ریموت کنترل عینا اجرا می‌شود. اما اگر چرخشی در سر پهپاد صورت گیرد، احساس نافرمانی کوادکوپتر از دستورات رادیو کنترل به خلبان دست می‌دهد. مثلا، اگر پهپاد 180 درجه چرخیده باشد، با حرکت جوی استیک به راست پهپاد به چپ و با حرکت جوی استیک به چپ پهپاد به راست حرکت خواهد کرد. 

این موضوع باعث می‌شود کنترل پهپاد به ویژه برای افراد مبتدی بسیار دشوار شود. اما نگران نباشید! مد هدلس را فعال کنید تا پهپاد در حالت بدون سر قرار گرفته و مستقل از جهت ، دستورات رادیو کنترل و در واقع شما را عینا اجرا کند.

دوربین چرخان و ارسال زنده تصویر به گوشی همراه

این قابلیت یکی از مهمترین و پرطرفدارترین ویژگی‌های یک کوادکوپتر است. اما کوادکوپترشبه مویک D18 به قدری دارای ویژگی‌های جذاب و خاص بود که چنین آیتم مهمی به اواخر صفحه بررسی و معرفی آن رسید. مطمئناً با این قابلیت آشنایی کامل دارید و لازم نیست توضیح چندانی در مورد آن به داده شود. فقط کافیست بدانید با کمک این ویژگی میتوانید تصاویر دیده شده از چشم پهپاد یا همان دوربین آن را به صورت زنده از طریق WIFI بر روی گوشی همراه خود ببینید.  نکته دیگر در مورد دوربین کواد کوپتر D18 آن است که این دوربین قابلیت چرخش نیز دارد. بنابراین در حین پرواز می توانید جهتگیری دوربین را تغییر دهید و زاویه دید خود را عوض کنید. 

قابلیت حفظ ارتفاع

یکی از دشواری های خلبانان مبتدی در هنگام کنترل کوادکوپترها قابلیت نگه داشتن پهپاد در یک ارتفاع خاص است. هرچقدر فرد کنترل کننده مهارت کمتری در هدایت پهپاد داشته باشد، نگه داشتن آن در یک ارتفاع مشخص برایش سخت‌تر می‌شود. کوادکوپترشبه مویک D18  برای ایجاد امکان کنترل آسان توسط مبتدی‌ترین خلبانان، قابلیت حفظ ارتفاع را به آپشن‌های خود اضافه کرده است. این قابلیت زمانی که بخواهید از سوژه خاصی تصویر گرفته یا فیلم برداری کنید به شدت به چشم می آید و کارایی دارد. کوادکوپترشبه مویک D18  با استفاده از بارومتر و البته شتاب سنج می‌تواند در یک ارتفاع مشخص به صورت ثابت شناور بمانند.

بهره‌مندی از سیستم خلبان خودکار

یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد کوادکوپترشبه مویک D18 که باعث شده بتواند با کوادکوپتر  های دیگر رقابت کند، بهره مندی از سیستم خلبان خودکار آن است. کافیست در نرم افزار موبایل مربوط به این محصول مسیر دلخواهی که می‌خواهید کوادکوپتر شما آن را طی کند توسط انگشتان دست رسم کنید تا این سیستم فعال شده و دقیقا کوادکوپتر را در همان مسیر مشخص شده توسط شما پرواز دهد. شاید این قابلیت برای کوادکوپترهای مبتدی و اسباب بازی کمی زیاد باشد، اما این نشان میدهد که در طراحی هرچه جذاب این کوادکوپتر طرح مویک از هیچ تلاشی دریغ نشده است. 

رادیوکنترل با فرکانس 2.4 گیگاهرتز

رادیو کنترل کوادکوپترشبه مویک D18  نیز دقیقا مشابه رادیوکنترل حرفه ای مویک طراحی شده است. در تصاویر مربوط به این محصول می توانید رادیوکنترل آن را دیده و با شکل ظاهری رادیوکنترل های حرفه ای مقایسه کنید. این رادیوکنترل برای مخابره  ی اطلاعات از رادیو به پرنده از فرکانس 2.4 گیگاهرتز استفاده می کند که بهترین فرکانس برای جلوگیری از تداخل فرکانسی نیز هست. 

بسته محصول شامل:

  • کوادکوپتر
  • رادیوکنترل
  • باتری
  • کابل USB
  • ملخ
  • دفترچه راهنما

 

 

کوادکوپتر تاشو دوربین دار D18 (شبه مویک) با ارسال زنده تصویر

کوادکوپتر تاشو دوربین دار D18 (شبه مویک) با ارسال زنده تصویر

کوادکوپتر تاشو دوربین دار D18 (شبه مویک) با ارسال زنده تصویر

کوادکوپتر تاشو دوربین دار D18 (شبه مویک) با ارسال زنده تصویر

کوادکوپتر تاشو دوربین دار D18 (شبه مویک) با ارسال زنده تصویر

کوادکوپتر تاشو دوربین دار D18 (شبه مویک) با ارسال زنده تصویر

کوادکوپتر تاشو دوربین دار D18 (شبه مویک) با ارسال زنده تصویر

کوادکوپتر تاشو دوربین دار D18 (شبه مویک) با ارسال زنده تصویر

کوادکوپتر تاشو دوربین دار D18 (شبه مویک) با ارسال زنده تصویر

 

سوالی دارید؟

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.