یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

دوربین ورزشی ضد آب 4K Wifi Sport Cam دارای وای فای/ایستگاه پرواز

خرید کوادکوپتر دوربین دار و بدون دوربین | انواع ماشین کنترلی

دوربین ورزشی ضد آب 4K Wifi Sport Cam دارای وای فای/ایستگاه پرواز

۱,۰۷۱ بازديد

یکی از بهترین دوربین های موجود در بازار که با سادگی و با هزینه بسیار کمتر میتواند جایگزین مناسبی برای دوربین های گوپرو باشد، دوربین ورزشی ضد آب HD 1080P با کیفیت 4k است. این دوربین با قابلیت ضبط ویدیو با کیفیت 4K با 10 فریم بر ثانیه و 1080p با  30 فریم بر ثانیه و 720p با  60 فریم بر ثانیه را دارا و عملا در بین دوربین های هم قیمت خود یک اعجوبه به حساب می آید. قابلیت کنترل از راه دور این دوربین نیز یکی دیگر از ده ها ویژگی است که جذابیت زیادی برای کاربران آن دارد. 

دوربین  با کیفیت 4k   یک دوربین عکاسی فوق العاده با کیفیت است که با وزن کم و ابعاد مناسب برای نصب روی مولتی‌روتورها، حتی مولتی‌روتورهای مبتدی میتوانید گزینه بسیار خوبی برای تبدیل کوادکوپتر شما به یک وسیله تصویربرداری با حداقل قیمت باشد. این دوربین را به راحتی می‌توانید روی کوادکوپترهای سری X8 سایما، کوادکوپتر تارانتولا ، کوادکوپتر Q303  ، کوادکوپتر MJX 101 و در یک کلام هر کوادکوپتری در این ابعاد نصب کنید و آنها را به یک مولتی‌روتور تصویربرداری تبدیل کنید. 

 

 

دوربین ورزشی ضد آب HD 1080P

دوربین ورزشی ضد آب HD 1080P

آیا راهی برای دریافت رمز وای فای از گوشی وجود دارد؟

اگر گوشی شما دارای اندروید 10 یا بالاتر است، باید به تنظیمات بروید تا رمز وای فای را ببینید. هنگامی که در حال جستجو برای Network & Internet هستید، روی WiFi ضربه بزنید. شبکه واي فايي که در حال حاضر دارید در بالای لیست ظاهر می شود. موردی را که باید مشاهده کنید انتخاب کنید.

آیا می توان رمز عبور واي فاي را در تلفن خود مشاهده كرد؟

اگر از اندروید 10 یا بالاتر استفاده می‌کنید، می‌توانید در Settings > Network & Internet > Wi-Fi به این ویژگی دسترسی داشته باشید. اگر می خواهید به یک شبکه خاص متصل شوید، آن را انتخاب کنید. اگر در حال حاضر متصل نیستید، می توانید اتصالات قبلی خود را با ضربه زدن روی Saved Networks مشاهده کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.