جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

کوادکوپتر دوربین دار سایما X23W با ارسال زنده تصویر

خرید کوادکوپتر دوربین دار و بدون دوربین | انواع ماشین کنترلی

کوادکوپتر دوربین دار سایما X23W با ارسال زنده تصویر

۱,۸۰۳ بازديد

همانطور که میدانید ، کوادکوپتر دوربین دارسایما X23W با ارسال زنده تصویر یکی از کوادکوپترهای پرطرفدار شرکت سایما است که علی رغم ظاهر کوچک و جمع و جور خود ، از قابلیت های زیادی برخوردار است. در ادامه به بررسی این ویژگی‌ها خواهیم پرداخت. 

 

دوربین با کیفیت HD کوادکوپتر X23W 

شاید باور نکنید کوادکوپتر سایما X23W دارای دوربین باشد، اما این کوادکوپتر علی رغم داشتن دوربین بزرگی در جلو، دارای قابلیت ضبط تصاویر با کیفیت HD نیز می باشد. وجود این دوربین به شما کمک میکند تا علاوه بر لذت پرواز، تجربه ثبت تصاویر هوایی را نیز داشته باشید. 

ارسال زنده تصویر کوادکوپتر

این قابلیت یکی از مهمترین و پرطرفدارترین ویژگی‌های یک کوادکوپتر است. اما کوادکوپتر دوربین دار سایما X23W با ارسال زنده تصویر به قدری دارای ویژگی‌های جذاب و خاص بود که چنین آیتم مهمی به اواخر صفحه بررسی و معرفی آن رسید. مطمئناً با این قابلیت آشنایی کامل دارید و لازم نیست توضیح چندانی در مورد آن به داده شود. فقط کافیست بدانید با کمک این ویژگی میتوانید تصاویر دیده شده از چشم پهپاد ای یا همان دوربین آن را به صورت زنده روی گوشی همراه خود ببینید. 

 

کوادکوپتر دوربین دار سایما X23W با ارسال زنده تصویر

 

قابلیت حفظ ارتفاع و شناوری کوادکوپتر در آسمان

یکی دیگر از قابلیت های کوادکوپتر سایما (syma X23W) توانایی شناوری آن با استفاده از یک فشارسنج پیشرفته و دقیق است که داخل کواد کوپتر به کار گرفته شده است. این قابلیت باعث می شود تا با کمترین انرژی از جانب خلبان پهپاد در آسمان به صورت شناور باقی بماند.

کوادکوپتر دوربین دار سایما X23W با ارسال زنده تصویر

قابلیت کنترل کوادکوپتر با گوشی همراه

قابلیت کنترل یک کوادکوپتر با استفاده از گوشی همراه از دست امکاناتی است که کمتر کوادکوپتری از آن برخوردار است. اگر چه مدل syma X5UW و همچنین syma X14W نیز از این ویژگی برخوردارند، ولی همچنان تعداد آیتم هایی که از این قابلیت برخوردار هستند به قدری کم هست که بتوان از آن به عنوان یک ویژگی خاص در یک کوادکوپتر یاد کرد. کوادکوپتر دوربین دار سایما X23W با ارسال زنده تصویر ، به راحتی توسط گوشی همراه شما قابل کنترل است . کافیست نرم افزار syma go را از لینک های زیر دریافت کرده و روی گوشی همراه خود بریزید تا آن را تبدیل به رادیو کنترل کوادکوپتر خود کنید. 

 

                           

 

کوادکوپتر دوربین دار سایما X23W با ارسال زنده تصویر

سیستم خلبان خودکار کوادکوپتر X23W

یکی دیگر از خصوصیاتی که کوادکوپتر دوربین دار سایما X23W با ارسال زنده تصویر به آن میبالد، بهره مندی از سیستم خلبان خودکار در آن است. پیشتر این قابلیت را در کوادکوپتر فوق العاده پرطرفدار و پرفروش syma X5UW هم دیده بودیم. اما اینبار مشاهده این قابلیت در کوادکوپتربا ابعاد کوچک‌تر نیز خالی از لطف نیست. با کمک این قابلیت فقط کافیست مسیری که تمایل دارید کوادکوپتر طبق آن حرکت کند، با دست روی صفحه گوشی بکشید ، تا پرنده شما طبق آن به سادگی به پرواز در بیاید. 

 

کوادکوپتر دوربین دار سایما X23W با ارسال زنده تصویر

کوادکوپتر دوربین دار سایما X23W با ارسال زنده تصویر

کوادکوپتر دوربین دار سایما X23W با ارسال زنده تصویر

مد GRAVITY و کنترل پرواز ساده تر

انگار ویژگی‌های منحصر به فرد و خاص کوادکوپتر دوربین دار سایما X23W با ارسال زنده تصویر تمامی ندارد. گویا شرکت سایما قصد کرده تا تمام تکنولوژی کنترلی خود را به یکباره روی مدل X23W پیاده سازی کند. شاید باور نکنید، اما بهتر است بدانید که این کوادکوپتر با سنسور GRAVITY خود این امکان را به خلبان خود میدهد تا با استفاده از جاذبه زمین آن را به راحتی و مانند یک بازی کامپیوتری کنترل کند. همین سنسور باعث میشود تا سادگی کنترل کوادکوپتر X23W حتی برای خلبانان مبتدی به طرز شگفت انگیزی بیشتر شود. 

 

کوادکوپتر دوربین دار سایما X23W با ارسال زنده تصویر

سیستم حفاظت دوگانه کوادکوپتر

1. حفاظت از شرایط باتری کم :  هنگامی که باتری از مقدار ایمن خود کمتر شود در این زمان چراغ نشانگر باتری کوادکوپتر syma X23W چشمک میزند که به این معناست که باید کوادکوپتر را با کمک رادیو کنترل خود به خانه بازگردانید. اگر باتری برای بازگشت به خانه اندازه کافی نباشد، کوادکوپتر دوربین دار سایما X23W با ارسال زنده تصویر به صورت خودکار روی زمین خواهد نشست.

2. جریان بیش از حد : همانطور که گفته شد هنگام برخورد کوادکوپتر syma X23W  با موانع این پرنده به صورت خودکار حرکت موتور ها را متوقف می‌کنند تا از آسیب های بعدی به ملخ ها،  موتورها و همچنین برد داخلی پهپاد جلوگیری شود.

کوادکوپتر دوربین دار سایما X23W با ارسال زنده تصویر

مد هدلس کوادکوپتر دوربین دار سایما X23W با ارسال زنده تصویر

از دیگر ویژگی‌ها و نکات قابل ذکر و مورد توجه کوادکوپتر X23W، مد هدلس آن است. همانطور که می‌دانید هر پهپاد دارای سر و جهت است. اگر در هنگام پرواز سر پهپاد دقیقا در جهت جلو قرار بگیرد، دستورات اعمالی توسط ریموت کنترل عینا اجرا می‌شود. اما اگر چرخشی در سر پهپاد صورت گیرد، احساس نافرمانی کوادکوپتر از دستورات رادیو کنترل به خلبان دست می‌دهد. مثلا، اگر پهپاد 180 درجه چرخیده باشد، با حرکت جوی استیک به راست پهپاد به چپ و با حرکت جوی استیک به چپ پهپاد به راست حرکت خواهد کرد. 

این موضوع باعث می‌شود کنترل پهپاد به ویژه برای افراد مبتدی بسیار دشوار شود. اما نگران نباشید! مد هدلس را فعال کنید تا پهپاد در حالت بدون سر قرار گرفته و مستقل از جهت ، دستورات رادیو کنترل و در واقع شما را عینا اجرا کند.

کوادکوپتر دوربین دار سایما X23W با ارسال زنده تصویر

چرخش 360 درجه کوادکوپتر X23W در  آسمان

اجرای حرکات نمایشی یکی از فاکتورهای مهم در هنگام پرواز کواد کوپتر ها به خصوص پهپاد های مبتدی است. با استفاده از تنها دو دکمه رویرادیو کنترل کوادکوپتر سایما (syma X23W) می توانید چرخش ۳۶۰ درجه در آسمان را در تمام جهات اجرا کرده و زیبایی پرواز خود را دو چندان کنید.

 

کوادکوپتر دوربین دار سایما X23W با ارسال زنده تصویر

چراغ های بسیار پرنور و کم مصرف

کوادکوپتر سایما (syma X23W) با استفاده از چهار چراغ LED در دو رنگ امکان پرواز در شب را برای تشخیص موقعیت و جهت کوادکوپتربه راحتی فراهم می‌کند. این چراغ‌ها در عین کوچکی بسیار پر نور و کم مصرف بوده و زیبایی جالب توجهی را به در هنگام پرواز به کوادکوپتر می‌دهند.

 

کوادکوپتر دوربین دار سایما X23W با ارسال زنده تصویر

نرم افزار با کاربری آسان

 

کوادکوپتر دوربین دار سایما X23W با ارسال زنده تصویر

 

 

نحوه‌ی اتصال کوادکوپتر X23W به گوشی همراه

کوادکوپتر دوربین دار سایما X23W با ارسال زنده تصویر را روشن کنید تا چراغ نشانگر دوربین به رنگ سبز در بیاید. پس از چند ثانیه (حدودا 20 ثانیه) چراغ قرمز رنگی شروع به چشمک زدن میکند که به این معنی است که دوربین منتظر اتصال با گوشی هوشمند شماست. در این حالت، وارد تنظیمات گوشی همراه خود شوید و وای فای را روشن کنید. پس از سرچ شبکه‌های وای فای، شبکه‌ای به نام " FPV-WIFI- **** " خواهید دید، به این شبکه متصل شوید. به محض اتصال به این شبکه از تنظیمات گوشی همراه خود خارج شده و نرم افزار SYMA GO را اجرا کنید. روی آیکون START کلیک کنید تا وارد رابط کنترلی شوید. در این لحظه خواهید دید که مانیتور گوشی همراه شما به یک مانیتور FPV تبدیل شده و تصاویر دریافتی از کوادکوپتر  X23W را به صورت زنده نمایش می‌دهد. حال زمان پرواز X23W و لذت بردن از تصاویر هوایی‌ست.

در تصویر زیر میتوانید راهنمای آیکون هایی که بعد از تبدیل گوشی خود به رادیو کنترل کوادکوپتر X23W روی صفحه مشاهده میکنید ، ببینید. 

 

کوادکوپتر دوربین دار سایما X23W با ارسال زنده تصویر

رادیو کنترل کوادکوپتر X23W

همراه با این کوادکوپتر یک رادیو کنترل کوچک و در عین حال خوش دست قرار دارد که از فرکانس 2.4 گیگاهرتز برای کنترل پهپاد استفاده می کند. این فرکانس برای کاهش تداخل فرکانسی با دیگر امواج موجود در محیط بهترین رنج را دارد.  در تصویر زیر می توانید راهنمای دکمه ها و جوی استیک رادیو کنترل کوادکوپتر سایما syma X23W را مشاهده کنید.

کوادکوپتر دوربین دار سایما X23W با ارسال زنده تصویر

امکانات کوادکوپتر دوربین دار سایما X23W با ارسال زنده تصویر:

  • امکان کنترل با استفاده از گوشی همراه
  • امکان تعیین مسیر برای پرواز خودکار کوادکوپتر
  • امکان پرواز در شب با کمک چراغ های LED
  • امکان ثبت فیلم و عکس با کمک دوربین HD 2 مگا پیکسلی
  • امکان ایجاد چرخش 360 درجه در هنگام پرواز 
  • دو مد سرعت سریع و آهسته برای مبتدیان و حرفه ای ها
  • رفع مشکل گم کردن جهت توسط خلبان با استفاده از مد هدلس
  • ژیروسکوپ 6 محوره
  • قابلیت کنترل کوادکوپتر با استفاده از جاذبه زمین
  • ثبات بسیار عالی در هنگام پرواز
  • امکان پیاده سازی آسان حرکات پیچیده ی پروازی
  • ارسال زنده تصویر بر روی گوشی همراه

بسته محصول کوادکوپتر سایما (Syma X23w) شامل : 

  • کوادکوپتر سایما (syma X22W)
  • رادیوکنترل
  • گیره نگه دارنده گوشی
  • دو جفت ملخ اضافی
  • کابل شارژر USB
  • باتری
  • دفترچه راهنمای انگلیسی

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.